poniedziałek, 23 maja 2016

Dzieckiem być


Wpadam dziś do was na szybko z małym co nie co ;)

Z racji zbliżającego się Dnia Dziecka, na blogu Eko - Deco ruszyło właśnie wyzwanie "Dzieckiem być", na które należy stworzyć dowolną pracę kojarzącą się z dziećmi. Temat szeroki, lekki i przyjemny. Moją inspiracją na to wyzwanie jest czekoladownik. Taka forma jest idealnym małym prezencikiem dla każdego dziecka i nie tylko. Powyższy czekoladownik jest moim pierwszym w życiu. Nie wiem czemu wcześniej takiego nie poczyniłam.
Czekoladownik powstał na bazie kraft z Rzeczy z Papieru. Papiery pochodzą z Magicznej Kartki, w tym urocze złote gwiazdki z najnowszej kolekcji Krainy Słodkości. Grafika dziewczynki pochodzi ze sklepiku Janet.   Tekturki cukierki, które pomalowałam farbkami, są oczywiście ze sklepiku Eko - Deco. Brzegi pudełeczka dodatkowo okleiłam złotą taśmą. Wewnątrz zapakowałam moją ulubioną czekoladkę, której jednak unikam jak ognia bo ilekroć wpadnie w moje ręce potrafi zniknąć w 15 min... I to naprawdę nie wiem jakim cudem :D Przyznać się, który fanatyk ją rozpoznał ;) ?





Zapraszam was gorąco na wyzwanie Eko - Deco. Natomiast ja swoje pudełeczko posyłam na wyzwanie:
 


Pozdrawiam ciepło!

8 komentarzy :

  1. Śliczna ta i poprzednia zakładeczka . Pozdrawiam i miłego tygodnia życze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza!Cudownie to zrobilas! Jestem zachwycona :) p.s wybacz ze brak Polskich znakow,ale jestem w pracy i nie ma tu PL klawiatury zainstalowanej:(

    OdpowiedzUsuń
  3. super czekoladownik:) Dziękuję za zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słodka praca:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka