piątek, 27 maja 2016

Kolorowa rodzinka


Przedstawiam Wam pewną kolorową pierzastą rodzinkę, która od niedawna z nami mieszka ...

W ramach mojej inspiracji na blogu Eko - Deco, chciałam wam pokazać moje wariacje ze zwierzakowymi dekorami ze sklepiku Eko - Deco. Tym razem na warsztat poszły sówki. A dlaczego akurat one ? Bo mają służyć jako dekoracja pokoju mojej Małej Mi, a w nim motywem przewodnim są właśnie sowy. Obiecałam, że kiedyś pokażę wam pokoik w całości, ale tam się w sumie ciągle jeszcze sporo tworzy, więc musicie uzbroić się w cierpliwość. 

Wybrałam drewniane sowy zawieszki.  Zostały one najpierw zagruntowane gesso, a następnie pomalowane farbami akrylowymi. Po wyschnięciu farb ozdobiłam sówki mikrokuleczkami i brokatem oraz naszymi drewnianymi scrapkami. Moja córka dobierała sówkom kolory i ozdoby oraz "pomagała" w układaniu mikrokuleczek, które oczywiście rozniosły się dosłownie wszędzie. Dorobiłam ptaszkom sznureczki bo w pierwotnej wersji miały zawisnąć w różnych miejscach w pokoju. Ale po negocjacjach z moim dzieckiem, zamieszkały na drzwiach podklejone taśmą dwustronną. Ale już drugiego dnia sówki zmieniły miejsce gniazdowania :D Mama sówka poleciała pilnować aniołków na półce, natomiast tata zgodnie z poleceniem Mi, zawisnął na kwiatku doniczkowym [dblpt])

 A tak prezentuje się cała rodzinka po kolei (funkcje rodzinne przydzielone przez ich właścicielkę):

Mama Sówka (obowiązkowo miała być z koroną, bo Mama rządzi przecież)


Tata Sówa, trzyma malutkiego dzidziusia


Chłopczyk Sówka


Dziewczynka Sówka


A tutaj jeszcze na chwilowym swoim postoju, czyli na drzwiach:


 Moją sówkową rodzinkę posyłam na wyzwanie:


Pozdrawiam wiosennie :)


7 komentarzy :

  1. świetne sóweczki :D super dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne :) Dziękuję za zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sówki, tak jak moja wnusia. Twoje sa przeurocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uległam wszechobecnemu uwielbieniu sów, ale te chwytają za serce i wywołują uśmiech na buzi.
    Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sowy w każdej postaci i te także mnie urzekły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze sówki:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka