poniedziałek, 30 maja 2016

Tajemniczy ogród


Wiosna nas rozpieszcza kolorami, zapachami i słońcem. Właśnie taką wiosnę chcę wam dzisiaj pokazać.

Pewnie dużo z was spędza obecnie wiele czasu dopieszczając swoje ogródeczki. Ja bardzo żałuję, że takiego ogródeczka na własność nie posiadam. Ale na szczęście mam wśród znajomych posiadaczki zielonych kolorowych zakątków, gdzie mogę poprzebywać, a moja Mała Mi może realizować swoje ogrodnicze zapędy :) Taką właśnie chwilę udało mi się uchwycić na zdjęciu. I taka właśnie sytuacja wymagała szczególnej oprawy.

Piękną tekturową rameczkę CERIS z Craft Style pomalowałam na zielono i pokryłam preparatem typu glossy accent. Część kwiatów stworzyłam sama. Bukiety dodatkowo ozdobiłam owocami i sznurkowymi kokardkami. Jest na bogato, na kolorowo, czyli tak jak być powinno w tajemniczym ogrodzie.

Zapraszam was na spacer po "moim ogródku" :)






Praca powstała w ramach inspiracji na blog Craft Style

Pozdrawiam ciepło!




4 komentarze :

  1. Ramka super, ale....wybacz Aniu.... najbardziej podoba mi się Mała Ogrodniczka w Tajemniczym Ogrodzie. Pozdrawiam ciepło:-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ogród na Twojej karteczce.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna rameczka i majowe klimaty na niej. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka