czwartek, 2 czerwca 2016

Czerwony, zielony, niebieski


Na blogu Craft Style ruszyło właśnie nowe wyzwanie. Tym razem temat wyzwania to trzy kolory - czerwony, zielony, niebieski. O to moja inspiracja. 

Jak widzicie, wchodzę w świat mediów ;) Tym razem bawiłam się farbkami Rainbow Color, które pokochałam od pierwszego użycia. Tyle różnych zastosowań, tyle możliwości kolorystycznych i zawsze zaskakujący efekt. Ja użyłam tutaj koloru turkusowego i żółtego osiągając przeróżne odcienie zieleni - od groszkowej po ciemną butelkową. Głównym elementem mojego mediowego tła jest tekturka tło - bąbelki. Poza farbkami użyłam tutaj mikrokuleczek szklanych, błękitnego brokatu w różnych grubościach i białego Splashu.Ptaszki zostały przyklejone przestrzennie, pomalowane tuszem i białym gesso. Jeszcze kilka fotek szczegółów:





Zapraszam was gorąco na nasze trójkolorowe wyzwanie. Szczegóły znajdziecie tutaj.


Pozdrawiam ciepło!





4 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka