poniedziałek, 13 czerwca 2016

Balowa sukienka


A może by się tak przebranżowić i zacząć projektować ubrania ;) ?


W ramach inspiracji na najnowsze wyzwanie Eko - Deco, stworzyłam taką o to miętową kreację balową. Drewnianą bazę z Eko - Deco pokryłam białym gesso i gel medium zafarbowanym na miętowo tworząc przestrzenną fakturę. Kreacja uszyta została z ... firanki zafarbowanej farbką Rainbow Colours. Dodatki i ozdoby są w kilku odcieniach fioletu.




Moją pracę posyłam na wyzwanie:






Pozdrawiam!

Angi



7 komentarzy :

  1. O jak słodko :) Świetna sukieneczka! Dziękuję za wspólną zabawę z Craftowym Ogródkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ty krawcową jesteś cudowną. Wspaniała kreacja. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną sukienkę uszyłaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny drobiazg :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka