czwartek, 16 czerwca 2016

Baby boy

 
 
Ostatnio ciągnie mnie w kierunku niebieskich prac. Choć szczerze powiedziawszy, nie była to nigdy  moja ulubiona barwa. Obecnie powoli się do niej przekonuję i odkrywam jej różne zestawienia z innymi kolorami. Dzisiaj błękit zestawiłam z kolorem kraftowego papieru.
Jest to kartka gratulacyjna dla świeżo upieczonych rodziców małego królewicza. A skoro mamy królewicza, to dostał on też  swój własny zamek. Grafikę dzidziusia ubrałam w piękną delikatną i ażurkową rameczkę, którą zafarbowałam oczywiście na niebiesko. Zamek i wszystkie papiery to pszczółkowe twory. Tak prezentuje się mój królewicz. 




Kartka powstała w ramach inspiracji dla Craft Style, tam możecie podejrzeć pełna listę wykorzystanych materiałów.
 
Moją pracę zgłaszam na wyzwanie:
 

 


 

 


Pozdrawiam ciepło!
 
 
 
 



9 komentarzy :

  1. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super bardzo pomysłowa....

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza karteczka :) dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca :D
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade.
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziakowa :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! te błękity przykuwają. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna :))))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka