poniedziałek, 27 czerwca 2016

Urodzinowa Peppa


Przybywam do was ze słodką, różową, dziewczęcą inspiracją, na której króluje ulubienica małych dziewczynek - Świnka Peppa. 
Peppa została zmalowana brokatowymi cienkopisami i pokolorowana kredkami. Rysunek umieściłam w tekturowej rameczce z kokardą, którą pomalowałam na różowo i ozdobiłam pomponikami oraz perełkami w płynie. Za pomocą maski, oczywiście także na różowo, ozdobiłam rogi pracy. Jak widzicie przesyt różu jest ;) Więc aby trochę go odsłodzić, jest dodana żółta baza, a tło rysunku ma intensywną pomarańczową barwę. Papiery jakie wykorzystałam to Bee Scrap
Praca powstała jako inspiracja dla Craft Style, gdzie zapraszam was po pełną listą użytych materiałów. 





Pozdrawiam ciepło!

3 komentarze :

  1. fantastyczna, swietna kartka, a Peppa oszałamiająca!!!! Aniu mylisz się Peppa nie jest ulubienicą tylko dziewczynek, chłopcy też ją uwielbiają ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka