piątek, 17 czerwca 2016

Ponownie błękity ...


Jestem monotematyczna, czy raczej monochromatyczna .... Dlatego ponownie przybywam do was z odcieniami blue.
Powyższa praca powstała w ramach tzw. "Przypominajki wyzwaniowej" dla bloga Craft Style. Macie jeszcze tydzień na zgłoszenie swoich prac na nasze trójkolorowe wyzwanie. Szczegóły TUTAJ.


Jak widzicie, taki zestaw barw nie jest groźny i daje szerokie możliwości ;) U mnie dominuje kolor niebieski, a pozostałe to tylko dodatki. W roli głównej papiery "Nie zapomnij mnie", które prawie same stworzyły całą pracę. Dodałam tylko błękitne piórka, napis z tekturowymi dekorami i czerwone serduszka.  Jeszcze kilka chlapań niebieskim lakierem na wykończenie pracy i gotowe ;) Delikatnie i elegancko - idealnie na ślub. 





Kartkę posyłam na wyzwanie:


Pozdrawiam ciepło!



3 komentarze :

  1. Piękna i elegancka kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka:) podoba mi się odcień błękitu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatnie i kontrastowo - podoba mi się! dzięki za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka