czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielkanocny świecznik i życzenia


Pewnie w ferworze przedświątecznych przygotowań niewiele osób zagląda do blogowego świata. Ja również zaglądam do was z ostatnim przedświątecznym postem i wielkanocnym tworem. 


Na wielkanocnym stole nie może zabraknąć dekoracyjnej świecy. Dlatego też poczyniłam taki o to stroik. Gałązkowe gniazdko ozdobiłam malutkimi jajeczkami, listkami i kwiatuszkami - w zamyśle żonkilami - stworzonymi przeze mnie. Dodałam też kilka perełek. Myślę, że taki świecznik z powodzeniem może zdobić stół także po świętach.





Kochani czytelnicy,
Z okazji Świąt Wielkanocnych pragnę Wam życzyć
abyście otworzyli swoje serca na miłość, radość, pogodę ducha
i ogrom łask bożych
jakie płyną od Chrystusa Zmartwychwstałego.

Wesołego Alleluja!
Życzy Angi


Mój stroik zgłaszam na wyzwanie:


24 komentarze :

  1. Śliczny wianuszek! Prezentuje się fantastycznie! Aż zazdroszczę, bo ja nie miałam w tym roku czasu na wielkanocne ozdoby.
    Ja również chciałabym życzyć Tobie i całej Twojej rodzinie radosnych i spokojnych świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Jesteś usprawiedliwiona bo miałaś inne rzeczy na głowie ;) Za rok nadrobisz.
    Dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty szybka jesteś kobitka, cudny wianuszek. Witaj w zabawie i Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny stroik, będzie piękną ozdobą na wielkanocnym stole :D. Serdeczne życzenia spokojnych i rodzinnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych,spokojnych Świąt Wielkanocnych....

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stroik. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny świąteczny stroiczek pozdrawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzajemnie Aniu,
    Radosnych i pogodnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, wspaniała :) pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wiosenny wianuszek Radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  11. swiecznik jest orzecudny ! Jestem zachwycona ! Życzę Tobie Wesołych Świąt i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny jest ten świecznik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stroik:) Uwielbiam brzozowe gałązki jako bazę wianka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny stroik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny świecznik, na pewno pięknie prezentował się na świątecznym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ... nieprzeładowany ozdobami i delikatny ... śliczny . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczniutki! Bardzo gustowny i delikatny!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka