piątek, 17 kwietnia 2015

Komunijne pudełeczka z prezentem



Sezon komunijny rozpoczęłam już jakiś czas temu. Na początek na "tapetę" trafiły dwa exploding boxy. Podobne, bo powstały do dziewczynek bliźniaczek, tegorocznych komunistek.




Pudełeczka miały jednocześnie za zadanie skrywać w sobie prezent - coś z biżuterii. Długo kombinowałam jak rozwiązać tę kwestię. Z pomocą przyszedł mi tutaj Scrapek.pl i jego urocze szufladki. Wieczka pudełek także ozdobiłam tekturką ze sklepu Scrapek.



Całość pudełek została wykonana z czterech różnych arkuszy Kapuśniaczka Pastele. Grafiki pochodzą od Alice, natomiast napis "Czekam na Ciebie..." od Joligg. Szufladkę ozdobiłam ręcznie robionym kwiatem. Dodałam też kilka perełek i taśmy washi. Taśmy na zewnętrznych ściankach w ostatniej chwili, przed oddaniem zamówienia, zostały odklejone :D coś mi przestały pasować.






Zdjęć dużo bo i projekt tego wymaga ;) Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca.

Pudełeczka zgłaszam na wyzwanie
Wyzwanie nr 2 na blogu Białe Kruczki


Pozdrawiam Was ciepło!

12 komentarzy :

  1. Przepiękne i pomysłowe pudełeczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne pudełeczka też się przymierzam do tego wyzwania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To czekam na twoje pudełeczko ;)

      Usuń
  3. Ooooo i doczekalam sie u Ciebie pudeleczek! Sliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już były kiedyś u mnie pudełeczka :)

      Usuń
  4. Piękne prace, piękne pudełeczka! dziękujemy za udział w wyzwaniu i życzymy szczęścia! DT Białe Kruczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczka, a pomysł z szufladką, super :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Im więcej zdjęć, tym lepiej! Można nacieszyć oczy z różnej perspektywy :) Świetne boxy, wszystko zgrabnie połączyłaś i efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka