środa, 15 kwietnia 2015

Rubinowa pięćdziesiątka


Na blogu Digi Scrap rusza dziś nowe wyzwanie. Tym razem mamy dla was bardzo przyjemną mapkę.

W ramach wyzwania przygotowałam dla was rubinową inspirację na pięćdziesiąte urodziny z wykorzystaniem stempelka z urodzinowego zestawu Klaudii, który jest do kupienia w sklepiku Digi Scrap.



Rubinowe kartki już się u mnie pojawiały i jak widać bardzo się podobają, bo kolejną przyszło mi zrobić ;) Kamień sam w sobie jest na tyle dekoracyjny, że nadmiar ozdób jest już tutaj zbyteczny. Dodałam tylko rameczkę z Eko-Deco pokrytą glossy, czerwoną kokardę i perełki. Wyszło elegancko, dostojnie, idealnie na taki jubileusz.





Zapraszam Was serdecznie na wyzwanie Digi Scrap i pozdrawiam ciepło!

12 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka