niedziela, 12 kwietnia 2015

Urodziny na góralską nutę


Dziś znów się wam chciałam czymś pochwalić i jednocześnie pokazać kolekcję Góralska Melodia, która pochodzi od nowicjusza na polskim rynku scrapbookingu, sklepu Bee Scrap.

W poprzednim poście pisałam wam, jak stałam się posiadaczką kolekcji z Bee Scrap. Zostałam także zaproszona do gościnnego występu na firmowym blogu. Dziś właśnie możecie zobaczyć jak was inspiruję na Bee Scrap (KLIK). 


 W ramach inspiracji przygotowałam dla was kartkę wykorzystując kolekcję Góralska Melodia. Kolekcja jednoznacznie kojarzą mi się ze stylem folk, który bardzo lubię. Za tło, które ułożone jest na dwóch płaszczyznach, posłużyły mi urocze deseczki, natomiast kompozycję kwiatową ułożyłam z wyciętych kwiatów z kolekcji Góralskiej Melodii. Dołożyłam tutaj kolorowego koguta, którego, podobnie jak kwiaty, potraktowałam glossy accent.

 



 Praca wykonałam na podstawie mapki Cardabilities, gdzie zgłaszam ją na wyzwanie.


Kartkę zgłaszam także na Polski Folklor - wyzwanie Szuflady.


 Pozdrawiam Was ciepło!


14 komentarzy :

  1. Bardzo piękna karteczka. Gratuluję pomysłu:) Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! These flowers just POP right off the page and love the rooster too! Awesome interpretation of our sketch! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    CARDABILITIES DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the combination of the wood with the lace; what a neat combination. Thanks for playing along at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! Kartka piękna, prześlicznie wygląda to połączenie kolorystyczne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ...piękne prace tworzysz bardzo mi miło że będziemy razem tworzyć w Dt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful card! Love the flowers! Love from Ania -DT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna karteczka. Chętnie sama bym taką dostała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka