piątek, 10 kwietnia 2015

Czarodziejski roczek i mój debiut DT


Wczoraj zadebiutowałam w zupełnie nowej dla mnie roli. Dołączyłam do Design Team`u na blogu Digi Scrap. Bardzo się cieszę, że dziewczyny mnie zaprosiły do swojej drużyny. Jest to dla mnie wyróżnienie i mam nadzieję, że będę się tam realizować i inspirować.
A dziś zapraszam was serdecznie na mój inspiracyjny post na Digi Scrap (KLIK). Wykonałam karteczkę sztalugową z okazji roczku Marcelinki.



Ostatnio wygrałam wielkanocne candy na FP Bee Scrap i dotarła do mnie paczuszka z piękną kartką Nolanny i dwiema cudnymi kolekcjami Bee Scrap. Na urodzinki małej Księżniczki idealnie mi przypasowały papierki Bee Scrap Kraina Czarów. W pracy wykorzystałam stempelek Klaudii


Jest księżniczka, jest jej pałac. Dodałam białe koronki, które dyskretnie zasłaniają życzenia dla jubilatki. Elegancji dodają też fioletowe perełki. Imię adresatki zostało pokryte glossy accent.



Karteczka równie dobrze prezentuje się w złożonej formie. Tworzą się wówczas fajne koronkowe warstwy.
I jak wam się podoba :) ?


To nie koniec dobrych nowin w moim twórczym świecie. Będę się jeszcze chwalić i to już w kolejnym poście ;)



Pozdrawiam ciepło !

4 komentarze :

  1. Bardzo udany debiut! Praca jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, bajkowa i piękna koronka. Fantastyczna inspiracja :). Gratuluję wyboru do DT Digi-Scrap :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka:) Pozdrawiam i życzę sukcesów na drugim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...w zamku... w najwyższej wieży.... ;-D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka