środa, 8 czerwca 2016

Balonem do ślubu


Letnie miesiące to niewątpliwie sezon ślubów. Lubię tworzyć prace na tę okazję. Zwłaszcza, jak mogę sobie "poszaleć" i stworzyć coś bardzo spersonalizowanego.
Taka właśnie jest dzisiejsza praca. Młodzi to zapaleni podróżnicy więc zaplanowałam im podróż poślubną balonem. A że zjechali już większość naszego globu, to "zawiesiłam" ich nad Azją,  po której podróżowali ostatnio, a dokładnie nad Indiami, które uwielbiają.
Po niebie, które powstało dzięki różnym kolorom niebieskich tuszy i białego gesso, unoszą się chmurki z drewnianych scrapków pomalowanych na biało gesso i farbą akrylową. Jako że balon jest bardzo obszerny, powstało pudełeczko dla ochrony kartki. Na pudełku powtarza się motyw tuszowanego nieba oraz czerwonych serduszek.







 Praca powstałą w ramach inspiracji dla Eko Deco. Drewniane scrapki chmurki i serduszka możecie znaleźć TUTAJ
Posyłam moja pracę na wyzwanie:
Pozdrawiam ciepło!

Angi

8 komentarzy :

  1. Melduje, ze praca doleciala :) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, no czad z tym balonem

    OdpowiedzUsuń
  3. FANTASTYCZNA... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysłowa kompozycja:) Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka, też kiedyś wykorzystałam do ślubnej baloniki. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, jest śliczna i bardzo oryginalna :)
    Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny niekonwencjonalny pomysł - jak zawsze u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka