czwartek, 23 czerwca 2016

Na zakończenie roku szkolnego



Już jutro zakończenie roku szkolnego i początek wakacji. Z tej okazji, dla uczniów kończących właśnie pierwszą klasę, powstały takie o to zakładki do książek w ramach mojej inspiracji dla Eko - Deco.

Są to takie małe prezenciki jako nagroda za cały rok nauki. W tym wieku dzieciaki już nie lubią być traktowane jak takie maluszki i uważają się za poważnych uczniaków. Dlatego też zakładki nie są dziecinne, z klaunami czy zwierzakami, tylko, zgodnie z życzeniem zamawiającej, z grafikami Małego Księcia i cytatem Wisławy Szymborskiej. Każda zakładka jest oczywiście imienna i w innej kolorystyce. Do każdej doczepiłam sznureczek z drewnianym scrapkiem z Eko - Deco.
Mam nadzieję że takie zakładki, prócz wartości pamiątkowej, choć trochę zachęcą dzieciaki do sięgania po książki w czasie wakacji.









Pozdrawiam serdecznie!

Angi


4 komentarze :

  1. Ania, a nie masz jakiejś zagubionej zakładki dla Izy z Id?
    Świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś bym tam może wygrzebała ;) Ale ciebie chyba nie trzeba zachęcać do czytania ;) ?

      Usuń
  2. Super zakładki, fajnie wyglądają z tymi zawieszkami. Cytat chyba mój najbardziej ulubiony.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka