czwartek, 5 maja 2016

Bratki na Dzień Matki


W pierwszym majowym poście przybywam do was z niezwykle ukwieconą karteczką na najważniejszą majową okazję. Na blogu Craft Style ruszyło właśnie nowe wyzwanie - Dla Mamy. Po szczegóły wyzwania zapraszam was TUTAJ

 W ramach mojej inspiracji na wyzwanie stworzyłam kartkę z ulubionymi kwiatami adresatki - bratkami. Posłużyłam się tutaj kursem Malwiny, naszej projektantki, który możecie znaleźć TUTAJ.  Do ich wykonania użyłam papieru czerpanego Namaste różowego i pomarańczowego. Środeczki wymalowałam farbami akrylowymi i ozdobiłam oszronionymi pręcikami. Kwiaty przybrałam stemplowanymi i wyciętymi listkami, czyli naszym produktem miesiąca sklepiku Craft Style. Z kwiatuszków jestem bardzo, bardzo zadowolona. Rzadko mi takie ładne kwiaty wychodzą ... ;) Napis na pracy jest autorstwa ...




Zapraszam was gorąco na wyzwanie i pozdrawiam!


Moją pracę zgłaszam do majowej edycji zabawy na blogu Namaste 


7 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka