niedziela, 15 maja 2016

Komunia w błękitach


Sezon komunijny w pełni, więc i ja przybywam do was z komunijną inspiracją, wykonaną dla Craft Style.

Kartka powstała, jak łatwo się domyślić, dla chłopaka, który właśnie w tej chwili przystępuje do swojej pierwszej komunii świętej. W pracy wykorzystałam taką o to owalną rameczkę, która docelowo jest przeznaczona na zdjęcie, ale jak widzicie, świetnie się sprawdza jako dekoracja kartki. Potuszowałam ją dwoma odcieniami niebieskiego i podkleiłam na bazę. "Plecy" ramki także potuszowałam i wkleiłam do środka, co dodatkowo usztywniło kartkę i stworzyło idealne miejsce na wpisanie życzeń. Tekturka hostia jest pomalowana farbką na biało i obsypana brokatem. Napis autorstwa joligg.




Miłej niedzieli wam życzę!


11 komentarzy :

  1. Inna bo nie w bieli ale bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i taka inna praca...

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza ... ja mam zawsze problem z błękitem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też i myślałam, że nie podołam temu wyzwaniu ;)

      Usuń
  5. Ojj tak sezon komunijny zdecydowanie w pełni, u mnie też w ostatnich dniach ta tematyka przejęła władzę. Karteczka wspaniała! Zresztą mi wszystko co niebieskie się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja właśnie jakoś unikam błękitów ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka