środa, 16 grudnia 2015

Wieniec z choinką i radosna nowina


Jak widzicie w tytule posta, dziś o dwóch rzeczach - nowej kartce świątecznej oraz ..... ;)


Dzisiejsza praca jest zdecydowanie w mocnych barwach. Znajduje się na niej wieniec z ostrokrzewu  Magicznej Kartki, który ozdobiłam diamencikowymi owocami, W środku umieściłam drewnianą choinkę. Długo kombinowałam tutaj, gdzie i czy wogóle umieszczać napis świąteczny, ale w ostateczności stwierdziłam, że zburzyłoby mi to ład i harmonię w tej kartce. Więc pozostało tak jak widzicie - niby prosta kompozycja, ale elegancka i bardzo energetyczna.



A teraz druga część posta czyli .... będę się chwalić :) Bo cieszę się przeogromnie z tego faktu. A mianowicie dołączyłam właśnie do Design Team na blogu sklepu Craft Style. Bardzo mi miło, że moja twórczość została doceniona i zauważona i już nie mogę się doczekać naszego wspólnego tworzenia z dziewczynami z DT. Zapraszam was gorąco na blog Craft Style, gdzie juz od stycznia będziecie mogli podziwiać prace nowego DT.


Pozdrawiam ciepło!

Angi


7 komentarzy :

  1. Praca jest piękna, GRATULUJĘ.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wieniec wygląda cudownie!!! Śliczna kartka :DDD. Gratuluję i powodzenia :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka!!! Pozdrawiam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci serdeczie, karteczka super, fajna tekturka choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz CI mowilam ze ciesze sie nieziemsko :) A karteczka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka