poniedziałek, 7 grudnia 2015

Matrioszkowe święta


Powyższa świąteczną pracę wykonałam w ramach mojego gościnnego występu na blogu Bee Scrap. Tak się złożyło, że dopiero dziś wam ją pokazuję.
Trochę ludowo za sprawą papierów, trochę w klimacie zza wschodniej granicy, mocno podkręcona brokatem, trochę z przymrużeniem oka ....




A na koniec oświadczam wszem i wobec, że zakończyłam tegoroczną produkcję kartek świątecznych z wynikiem ...... (tutaj uzupełnię, jak tylko się doliczę :P) i to przed czasem, bo ostatnia kartka zeszła z taśmy przed weekendem, a zakładałam sobie czas do Mikołaja. I wreszcie będę miała czas by potworzyć dekoracje świąteczne, bo zawsze mi później brakuje na to czasu. Efekty oczywiście wam pokażę, choć najpierw oczekujcie postów z kartkami świątecznymi.

Pozdrawiam ciepło!

Angi
 


8 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka