czwartek, 31 grudnia 2015

O świątecznym kartek wysyłaniu oraz podsumowaniu roku 2015


Dziś ostatni dzień starego roku. Czas podsumowań. Więc i moich nie mogło zabraknąć...

Pierwsze podsumowanie dotyczy świątecznego kartkowania ;) Co prawda nie zdążyłam wam jeszcze pokazać moich wszystkich świątecznych kartek (zrobię to w kolejnych postach) ale mam jedną fotkę całego mojego tegorocznego dorobku świąteczno - kartkowego. Więc możecie podejrzeć jak się ta produkcja kształtowała. Uwielbiam tworzyć i wysyłać kartki świąteczne. Już kiedyś wam o tym pisałam (KLIK). Nie licząc kilku, które zrobiłam na zamówienie, tegoroczne kartki poleciały do rodziny, przyjaciół i scrapowych koleżanek. Bardzo mnie cieszy ta radość, jaką wywołują wśród obdarowanych moje kartki. Te telefony, zdjęcia czy smsy z podziękowaniami. Cieszę się, że ludzie takie gesty doceniają.

Świąteczne kartki także do mnie przylatują z najróżniejszych miejsc. I także wywołują u mnie radość i ciepełko na duszy. Wszystkie cieszą mnie tak samo - i te kupione w kiosku i te zrobione własnoręcznie. Bo każda znaczy, że nadawca o mnie pomyślał, że jestem dla niego ważną osobą i chce w ten sposób złożyć mi życzenia. 
 
Tutaj, na łamach bloga, pragnę podziękować szczególnie moim wirtualnym koleżankom - Marcie, Dorotce, MagdzieReni, z którymi w tym roku się bardzo zżyłam, mojej kochanej Joli i Daget, oraz Ki. Cieszę się, że mogę mieć cząstkę waszego rękodzieła u siebie ;) Oraz dziękuję wszystkim innych dobrym duszyczkom :*



Jeszcze zaplanowałam podsumowanie roku. Ale ja w sumie nigdy nie lubiłam takich podsumowań. Ważne jest dla mnie TU I TERAZ. To co mam w chwili obecnej. Nie warto się oglądać za siebie ani wybiegać w przyszłość. Stąd tez nigdy nie robię planów noworocznych czy postanowień. Ale jest kilka kwestii w moim rękodzielniczym świecie, które miały miejsce w 2015 roku, a które pozwoliły mi znaleźć się tu, gdzie jestem z moją pasją i nie tylko. 

W minionym roku miałam okazję inspirować jako DT Digi Scrap. Było to moje pierwsze DT i dało mi niesamowitego kopa. Dzięki niemu poznałam bliżej wspaniałe dziewczyny: Martę i Renię. Były gościnne występy na blogu Bee Scrap (KLIK i KLIK) oraz Essy Floresy (KLIK). Rozpoczęłam współpracę także z EKO DECO jako członkini DT. A sam koniec roku przyniósł mi kolejne wyróżnienie czyli udział w DT Craft Style. Więc jak widać, twórczo to był bardzo udany rok ;)

Nie będę już przynudzać długimi podsumowaniami, bo kto jest ze mną to wie ile "potworzyłam" w tym roku. Cieszę się bardzo, że jesteście ze mną tutaj i na mojej stronie FB. Zapraszam was także na instagram, tam możecie mnie podejrzeć trochę z innej strony. Linki znajdziecie na pasku bocznym.

Tymczasem pozostaje złożyć mi wam życzenia noworoczne - niech ten Nowy 2016 Rok obfituje w same pozytywne i szczęśliwe momenty. A dzisiejszej nocy życzę wam wymarzonej zabawy sylwestrowej.

Pozdrawiam!

Angi


6 komentarzy :

  1. Wszystkie kartki cudowne! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo radości i pasji w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak wszystkie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ile pięknych kartek ! Cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oj dziękuję za miłe wyróżnienie mnie wśród bliskich ci osób - ja też dziękuję za to że jesteś ... wiele to dla mnie znaczy :* no i najlepszego na nowy rok ... niech się dzieje !!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka