piątek, 18 grudnia 2015

Ciepły świąteczny wieniec


Tradycyjnie już nie mogło u mnie zabraknąć świątecznego wianuszka na drzwi. Tym razem wieniec jest w klimacie zdecydowanie zimowym i ma za zadanie przywoływać śnieg na święta ;)


Bazę styropianową ubrałam w cieplutki sweterek z odzysku (czyli mój własny :D). Wieniec udekorowałam przeróżnymi gwiazdeczkami, wszystkie z EKo Deco (KLIK, KLIK, KLIK). Drewniane gwiazdki pomalowałam białym lakierem do paznokci. Dodałam perełki imitujące śnieg. I jak wam się podoba ;) ?






Mój wieniec posyłam na wyzwanie:






Pozdrawiam ciepło!

Angi






8 komentarzy :

  1. Śliczny a mój leży i kwiczy.... Chyba musisz się zaopatrzyć w farbę akrylową szkoda lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny, aż się cieplutko na serduchu robi :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny ! Bardzo fajne połączenie tekturki z dzianiną bardzo fajny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowny ...a ten "sweterek" wymiata - uwielbiam takie recyklingowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł , za rok "odgapię" :) jeśli pozwolisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ;-) dziękujemy za udział w zabawie z CherryCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ma piękne i ciepłe ubranko! To chyba po to, żeby nie zmarzł na tych drzwiach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalenie pomysłowy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka