piątek, 25 grudnia 2015

Świąteczna gościna w Essy - Floresy



Witam was serdecznie w ten świąteczny dzień. Czy ktoś ma ochotę oderwać się na chwilkę od tych słodkości na stole ;) ? Jeśli tak to zapraszam do lektury.


Święta Bożego Narodzenia to także w tradycji czas kolędowania ale w kontekście odwiedzin śpiewających kolędowników ;) Ja może i w śpiewaniu nie jestem za dobra, ale w odwiedziny udałam się dzisiaj na blog Essy - Floresy. Zapraszam Was tam gorąco na mój inspiracyjny post z produktami wprost ze sklepiku Essy Floresy.

W ramach mojego gościnnego występu stworzyłam między innymi takie o to świeczniki słoikowe. Jest to bardzo prosta dekoracja, którą każdy z powodzeniem może wykonać sam. Ja uwielbiam ten nastrój jaki tworzą świece palone w słoikowych lampionach.






Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo nie chcę was tutaj zatrzymywać, jak tam tyle świątecznych przyjemności czeka. Spokojnego świętowania życzę i do zobaczenia w kolejnym poście!

A moje świeczniki zgłaszam na wyzwanie SZYSZKA na blogu Art Piaskownicy



Angi

9 komentarzy :

  1. Pikne Lampony !Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i Wesołych i Spokojnych Świąt życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prostota zawsze mnie zachwyca ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego na "poświętach":) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczniko-słoiczki przepiękne, zwłaszcza zapalone. Dziękujemy za udział w naszej zabawie. Zespół Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka