wtorek, 1 grudnia 2015

Adwent czas zacząć


Jak to często u mnie bywa, znów mam poślizg czasowy. Ale nie wielki. Wszak adwent dopiero co się rozpoczął...

W tym roku odeszłam od typowego wieńca adwentowego na rzecz takiego o to stroika. Wszystkie moje tegoroczne dekoracje świąteczne planuję w neutralnych barwach, stąd też adwentowy stroik to połączenie klasycznej bieli z blaskiem srebra. Za taką wersją adwentowego świecznika przemówił także fakt, że mogłam sobie pozwolić na dłużej palące się świece. Na wieńcu umieszczam dużo mniejsze świece, które szybko się kończyły. A że ja uwielbiam blask świec każdego adwentowego/świątecznego wieczoru, stąd taka wersja stroika. 


Zwykłe, neutralne i niefarbowane świece (takie o wiele lepiej się palą) podkleiłam w metalowym naczynku, które przyozdobiłam watą, a dokładniej wypełniaczem z maskotek :D oraz brokatowymi koralikami. Każda świeca zyskała anielskie skrzydełka i numerek odpowiadający kolejnemu tygodniowi adwentu. Stąd różna wysokość ozdoby, bo świeca nr 1 najwięcej przez ten czas zostanie spalona.



Ażurkowe kółeczka to tekturki scrapińca, skrzydełka to także tekturki pomalowane srebrnym markerem. Dekoracje umocowałam na metalicznej srebrnej taśmie klejącej.

A tak mój anielski stroik adwentowy wygląda aktualnie wieczorami :)


Stroik zgłaszam na wyzwanie:

28 komentarzy :

  1. Ach cudny! Pewnie w realu wyglada obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! Urzeka elegancją. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jaki piękny!!! Gapię się i gapię, i oczu oderwać nie mogę :DDD. Zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna dekoracja :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT WN-K i DT AA I SP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądna, elegancka dekoracja :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Wyzwania Nie-Kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

      Usuń
    2. I ja pięknie dziękuję :)

      Usuń
  6. Piękny stroik. Delikatny i wspaniały w swej prostocie.
    Dziękuję za udział w Wyzwaniach Nie-Kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie proste kompozycje mają w sobie najwięcej magi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dekoracja :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna, bardzo elegancka dekoracja. dziękuję za dołączenie do Wyzwania Nie-Kartkowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, zawsze uważałam, że piękno tkwi w prostocie! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda i super pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów
    i życzę wielu twórczych pomysłów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zgłoszenie swojej ozdoby na wyzwanie w Niekartkowie. Wyjątkowo elegancki świecznik w niebanalnej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dekoracje!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka