piątek, 11 grudnia 2015

W świątecznej czerwnieni


Dzisiaj na blogu Eko - Deco rusza pierwsze wyzwanie i tym samym mój debiut jako inspirującej was w tej zabawie. Temat jest oczywiście adekwatny do to sytuacji i do obecnego stanu biurka każdej rękodzielniczo zakręconej osóbki.

W ramach świątecznego wyzwania przygotowałam dla was rozgwieżdżoną karteczkę z wykorzystaniem gwiazdek i napisu Eko Deco. Obie tekturki pomalowałam czerwonym lakierem, natomiast gwiazdki dodatkowo oprószyłam czerwonym brokatem. Wszystkie gwiazdy są poprzyklejane przestrzennie. Całość pracy w iście patriotycznych barwach :)



Gorąco was zapraszam na nasze pierwsze wyzwanie. O szczegółach możecie poczytać TUTAJ. Nie ma żadnych dodatkowych wytycznych poza tematem wyzwania, a została przewidziana dla zwycięzcy nagroda.

A moja karteczka poleći na wyzwanie:
Sparkle na blogu Crafty Moly
Kartka świąteczna na blogu Art - Piaskownicy

Pozdrawiam ciepło!

Angi




10 komentarzy :

  1. pięknie dziękuję za ciepłe słowa pod moim gościnnym występem na blogu Bee Scrap :*
    ps: ta czerwień ma MOC! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogniście! :-)
    gorrrące będą te święta ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że nie przez emocje negatywne.

      Usuń
  3. Piękna jest! Ta czerwień....super!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNA - DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W WYZWANIU ART-PIASKOWNICY. Szczęśliwego Nowego Roku życzymy

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka