piątek, 5 sierpnia 2016

Wakacyjna Malwinka


Wakacje w pełni więc temat najnowszego wyzwania Craft Style nie mógł być inny ...

W ramach mojej inspiracji na wakacyjne wyzwanie stworzyłam bardzo letnią i kolorową pracę z najnowszym stempelkiem ze sklepiku Craft Style. Malwinka, bo tak wisienkowej dziewuszce na imię, doskonale pasuje do wakacyjnych prac. Ale i nie tylko. Na naszym blogu jest konkurs na pokolorowanie powyższego stempelka, zapraszam. Ja Malwinkę pokolorowałam kredkami. Cała paleta barw pojawiła się także w tekturkowym napisie,  kwiatach i chlapaniach, które uzyskałam za pomocą lakierów do paznokci.






Gorąco pozdrawiam!


3 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka