wtorek, 16 sierpnia 2016

Letni spacer do ZOO


Staram się wprawiać w tworzeniu LOsów. Więc dzisiaj czas pokazać kolejny. Co wy na to ?


Ten powstał na podstawie mapki w najnowszym wyzwaniu Eko - Deco. Tym razem postawiłam na tegoroczną fotkę z wyprawy do wrocławskiego ZOO. Konik na biegunach i tekturka ornamentu roślinnego pochodzi z Eko - Deco. Papiery to Bee Scrap. Sporo pochlapałam sobie kolorowymi lakierami do paznokci. Kwiatuszkowy wieniec, napis i gotowe :)




Zapraszam was gorąco na nasze najnowsze wyzwanie. Szczegóły znajdziecie TUTAJ.

Wiem, że czekacie na wyniki candy. Jednak muszę was potrzymać trochę w niepewności. Dopiero co wróciłam z nieplanowanego długiego weekendu i muszę się ogarnąć z losowaniem.  

Pozdrawiam ciepło!

Angi





6 komentarzy :

  1. oho!
    zaraz będzie nowe marzenie, mamo chcę konika!
    Najlepiej ze stajni My little Pony ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak lato to kwiaty, jak zoo to zwierzatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja właśnie się zastanawiałam, że jakoś nie kojarzę scrapów u ciebie - fajnie, ze stawiasz sobie poprzeczkę ... czekam więc na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka