piątek, 19 sierpnia 2016

Mała żółta kaczuszka


Na blogu Art - Piaskownicy rusza dziś nowe wyzwanie, w którym należy wykonać magnes ;) Ja inspiruję was jako DT Art - Piaskownicy i DT Eko - Deco, sponsora tego wyzwania, taką o to kaczuszką.

Bazą magnesu jest drewniana kaczuszka z Eko - Deco. Wybór padł na to stworzonko, gdyż magnes wykonywałam wspólnie z moją Małą Mi, która to wielką miłośniczką kaczek jest ;) A miłość ta  ingeruje w nasze życie non stop. Na szczęście kaczek w domu nie hodujemy (jeszcze...) ale np chlebek dla tych ptaszorów zawsze muszę mieć w torebce, a piosenka dziecięca "Kaczuszki" jest na moim telefonie puszczana i tańczona kilka razy dziennie i to w różnych dziwnych sytacjach chociażby w ramach kołysanki do snu ;)

Ale wracając do tematu ... Kaczkę ozdabiałyśmy metodą wydzieranki. Kto nie pamięta z lekcji plastyki w szkole na czym ona polega, to może ją podejrzeć u mnie na kursie - KLIK. Idealna metoda na zabawy z dziećmi, które są niezwykle pomocne w rwaniu i tworzeniu kuleczek z papieru ;) Po ubraniu kaczuszki, dodatkowo wzmocniłam jej piórka białym gesso, a następnie delikatnie posypałam je miedzianym brokatem. Kaczuszka ma ruchome oczko, a ozdobiona jest kokardą w kolorze łososiowym.
Obecnie kaczka nie mieszka na lodówce tylko w torebce Małej Mi i chodzi z nią od kilku dni do żłobka ;)





Gorąco zapraszam was do stworzenia swoich magnesów. Dokładne zasady wyzwania poznacie TUTAJ.  Ja moją kaczuszkę posyłam natomiast na wyzwania:
Niekartka - blog Przyda się
 Fanta - sprite - blog 1 2 3 scrapuj Ty (zdecydowanie fanta i to najlepiej cytrynowa ;))


Inspiracja piosenką - Wyzwania nie-kartkowe (jakby nie było piosenki "Kaczuszki" nie umiem wyrzucić z głowy ;) )


Pozdrawiam!



9 komentarzy :

  1. Urocza kaczuszka, fajnie wygląda na lodówce:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kaczucha :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna kaczuszka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczna kaczuszka i bardzo pracochłonna. "Kaczuszki" są nieśmiertelne, choć mają już tyle lat... Bardzo dziękuję za udział w Nie-kartkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a juz myślałam, że to makaron!
    i mało nie nakrzyczałam, że dziecku pewnie jeść nie dałaś ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest :D dziekujemy za udział w wyzwaniu 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna! Moje pierwsze skojarzenie to piosenka https://www.youtube.com/watch?v=P6IEnMPBI1M - kto ma dzieci to wie! :D Dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza kaczuszka :) dziękuję za dołączenie do Wyzwania Nie-kartkowego

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka