niedziela, 7 sierpnia 2016

Summer fun


Mój debiut .... w layoutach :D chociaż może debiut któryś z kolei bo poprzednie nie kniecznie nadawały się do publicznego pokazywania ;)

Ale jako że na blogu Art Piaskownicy ruszyło właśnie wyzwanie ze SCRAPmapką, to i u mnie musiał się pojawić LO. Na bazie pszczółkowych kolekcji Góralska Melodia i Na ludowo, wśród babeczek matrioszkowych główną rolę gra moja osobista babeczka ;) Sporo pomarańczowej mgiełki, taśmy washi, białych banieczek i czerwonego brokatu. I jeszcze kilka szczególików:






Gorąco zapraszam was na nasze wyzwanie Art - Piaskownicy, gdzie możecie przy okazji wygrać urocze Bee Scrapowe papierki, których użyłam.  Ja swoją  pracę posyłam na wyzwanie z taśmą washi na PWC

Zapraszam was jeszcze na moje candy - link w pasku bocznym. Macie jeszcze kilka dni na zapisy. Pozdrawiam!

Angi




4 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka