środa, 10 sierpnia 2016

Pieskie życie


Takiego słodziaka sobie ostatnio zmalowałam ... ;)

Jest to kartka urodzinowa z ulubieńcem jej adresatki. Ten piesek to buldog francuski, który ma charakterystyczny, wiecznie smutny wyraz mordki. Te smutne oczęta przebijają nawet spojrzenie Kota ze Shreka :D Pieska namalowałam sama za pomocą farby akrylowej. Dodatkowo kontury podkreśliłam srebrnym markerem. Oczka i nosek pokryłam preparatem glossy accent.  Psiaka udekorowałam niebieską kokardą, na której zawiązałam słodką drewnianą babeczkę z Eko - Deco. Bo taką słodycz trzeba ubierać w słodkości ;)

 
 
Ten słodki psiak zaprasza was na moje candy. Zostały już ostatnie dni na zapisy.  

Pozdrawiam ciepło!

Angi


7 komentarzy :

  1. WOW! cóż za wspaniała praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Psinka wyszła świetnie :-))) Smętny wyraz mordki uchwyciłaś idealnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka,a piesek wyszedł świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy! Sama chciałabym dostać taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zniewalający piesek! Piękna i oryginalna praca :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka, mordka pieska troche smutnawa, no ale skoro one tak maja to musi tak być :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka