sobota, 13 sierpnia 2016

Morskie opowieści


Morza szum, piasek, słońce, muszelki .... Tak mnie na wspomnienia wzięło ;)

Ikeowską rameczkę zmediowałam używając gesso, farbek rainow colours z 13arts, brokatu i mikrokuleczek. Użyte dekoracje to gaza, prawdziwe muszelki i scrapki - latarnia i muszelka - z Eko - Deco.  W środku - Ja i moja Mała Mi sprzed dwóch lat. 





Praca powstała w ramach najnowszego wyzwania wakacyjnego na blogu Eko - Deco, na które was serdecznie zapraszam.

Ja moją ramkę posyłam na wyzwania:



Pozdrawiam ciepło!


13 komentarzy :

  1. Morsko, pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet ! Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przeróbka. Bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna oprawa wakacyjnych wspomnień. Zwyczajna ramka może przeobrazić się w piękną ozdobę.
    Wystarczy tylko ... chcieć i kilka przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie!
    a mała Mi jaka tu malutka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna rameczka, fantastyczna pamiątka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała metamorfoza rameczki :) Cudna pamiątka z wakacji. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca!!! dziękuję za udział w wyzwaniu Wakacje w Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na metamorfozę. Bardzo mi się podoba wykonanie i dodatki. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy . Pozdrawiam w imieniu DT z bloga od A do Zet i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, kreatywny projekt wpisujący się idealnie klimatem w temat wyzwania. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka