niedziela, 14 sierpnia 2016

Game over


Kolejna ślubna kartka z humorem. Uwielbiam takie ;)

Tym razem postawiłam na krótkie i wymowne "game over" czyli coś się jednak kończy .... a coś zaczyna ... Grafikę ludzików stworzyłam sama.  Kartka ma sporo warstw zarówno papierowych, jak i z tekturkowych serduszek. Tekturkę serduszka pomalowałam białym tuszem i obsypałam czerwonym brokatem. Przekaz jest prosty, klarowny więc postawiłam tutaj na klasyczny i wyrazisty kontrast kolorów. Słodyczy dodaje serduszko zawieszka, wstążeczka w kropeczki i kryształkowe serce.






Pozdrawiam serdecznie!


9 komentarzy :

  1. Bardzo interesująca kartka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i tak misternie wykonana. Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetna, teź takie uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kartka! Też lubię kartki na wesoło, przepiękna jest, będzie wspaniałą pamiątką ślubną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super karteczka. Ten tytuł rewelacyjny. Świetne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! uwielbiam takie z humorkiem ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ ona mi się podoba - ciekawa jestem jakie cudo byś tworzyła dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ki - mam nadzieje, że będzie takie, które wam obu się spodoba ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka