piątek, 26 sierpnia 2016

Ślubna krzyżówka


Przybywam do was z kartką ślubną, inspiracją stworzoną dla  Eko - Deco. Nie byłabym sobą, gdybym tej karteczki nie spersonalizowała...

Jednak tym razem wszystko, co łączy Młodą Parę i co zostało ujęte w poniższej pracy, jest niewidoczne dla osób trzecich. Z ważnych i istotnych dla Nowożeńców słów ułożyłam krzyżówkę. Dla ułatwienia hasło już jest. Natomiast po stronie Młodych jest rozwiązanie krzyżówki tj. wpisanie haseł posiłkując się podpowiedziami. Te natomiast umieściłam na wyjmowanym tagu, a dokładniej na jednej ze stron, której jednak nie mogę wam pokazać... [sred]) Na tag jest wewnątrz kartki specjalna kieszonka. Drewniane scrapki wieszaki pochodzą ze sklepiku Eko - Deco.





Fioletowych półperełek trochę się tutaj usiało więc pracę posyłam na wyzwanie P jak piórko lub/i Perełki na Kartkowym ABC.
Zapowiada się bardzo ciepły i słoneczny ostatni wakacyjny weekend. Jakieś specjalne plany macie? Ja życzę wam spokoju, odpoczynku i weekendu takiego, jakiego sobie wymarzycie. Bo zdradzę wam, że mój taki właśnie będzie ;) 

Pozdrawiam!

Angi




6 komentarzy :

  1. Fantastyczna kartka, pomysł z krzyżówką jest genialny:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z ta krzyżówką 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! kapitalna i wyjatkowa kartka! Super pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł :)Świetne dodatki! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca karteczka z mega ciekawym pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna pomysłowa kartka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka