wtorek, 31 marca 2015

Wiosenny wianek


Tradycyjnie już u mnie na rozpoczęcie nowej pory roku powstaje tematyczny wianek na drzwi. Oczywiście z racji zbliżających się świąt jest on jednocześnie wianuszkiem wielkanocnym.

Tym razem postawiłam na całkowity hand made, choć niestety nie całkiem mój. Siankowego zajączka kupiłam już jakiś czas temu na jarmarku wielkanocnym w wiejskim skansenie. Szydełkowe kwiatuszki ciągle pozostają w strefie rzeczy, które chcę się nauczyć robić. Wieniec jest w klimacie trochę folk, trochę eko. Jestem z niego bardzo zadowolona ;)





Chciałam wam jeszcze bardzo serdecznie podziękować za słowa otuchy pod poprzednim postem. Dużo mi one dają. Ciężko mi jest na chwilę obecną uwierzy ć, że będzie lepiej, ale staram się, każdego dnia.

Pozdrawiam was ciepło i wiosennie mimo zimowej aury za oknem :)



Wianek zgłaszam na wyzwanie:
Craftowy ogródek - wyzwanie wiosenne
123 Scrapuj ty - Paleta barw

10 komentarzy :

  1. Fantastyczny wianek i super pomysł z tymi szydełkowymi kwiatkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorowy wianek GRATULUJĘ wygranej....

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny wiane , jak piszesz ten styl folk tez mi się podoba , tak jak twój blog , ktory znalazlam przez przypadek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do mnie wpadłaś ;) Rozgość się ;)

      Usuń
  4. Uroczy wianuszek, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudny wianuszek, kwiatusie szydełkowe są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczny ten wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa dekoracje , piękne kwiatki:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka