poniedziałek, 16 marca 2015

Wiosenna sześćdziesiątka

 

Wiosna idzie do nas wielkimi krokami. Może i młodych listków w odcieniu soczystej zieleni jeszcze nie widać, ale u mnie na blogu już są ;)


Kartka urodzinowa powstała na bazie w pięknym zielonym odcieniu. Grafika pochodzi od Alice. Wydrukowałam do niej sześćdziesiątkę, którą potraktowałam najpierw szarymi perełkami w płynie, a następnie glossy accent. Obrazek umieściłam na warstwach rameczek i gazy. Dołożyłam kwiaty made by me bo ostatnio wychodzi ich spod moich łapek coraz więcej. Małe tekturowe kwiatuszki są z Eko-Deco.  Zdjęcia robiłam niestety w trochę niesprzyjającej aurze i nie udało mi się uchwycić prawdziwych odcieni zieleni. Ale mam nadzieję, że poczuliście tę wiosenną energię, jaką chciałam uzyskać na jej pracy ;)




Pracę zgłaszam na wyzwanie:
Wiosna, wiosna ach to ty ... na Pomorze Craftuje
Wiosenne Wyzwanie na scrapek.pl (wybrałam kwiaty, tekturka, sznurek)
 Moodboard na scrapki.pl (różowe kwiaty i słomki/pałeczki w zielone pasy - u mnie taki papier bazowy ;) )



Pozdrawiam ciepło i wiosennie :)

19 komentarzy :

  1. Piękna kartka, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne,wiosenne kolory :-))) Życzę powodzenia w wyzwaniach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna taka inna ....praca

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez wiosennie :) i azurowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosennie i świeżo! Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!!! Lekko i wiosennie, a kwiatki piękne :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, wiosenna karteczka. Przypomina mi trochę fragment ogrodu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, bardzo elegancka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Energia bije z niej zdecydowanie :) Fajnie ta gaza wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka