poniedziałek, 23 marca 2015

Wielkanocna girlanda DIY


Chciałabym wam dziś pokazać prosty kurs na dekoracyjną pisankową girlandę. Nie jest to mój pomysł, podobne girlandy można znaleźć w sieci.  Jednak może ktoś nie wie, jak ugryźć temat ;)


Więc zaczynamy. Do jajeczek użyłam papierów scrapowych w trochę retro barwach i wzorach. Ale równie dobrze można użyć dowolnych kolorowych papierów, jednobarwnych bądź wzorzystych. Do dekoracji girland użyłam drewnianych scrapków z Eko-Deco i bielonego sznurka. Zależało mi by zachować retro klimat bez zbędnych ozdób i kolorów. Ale z pewnością pięknie by wyglądały w girlandach różnego rodzaju kolorowe wstążeczki, guziki, kwiatuszki, co wam wyobraźnia podpowie ;)






Takie girlandy mogą być dekoracją samą w sobie, bądź zawieszone np pojedynczo na zielonych gałązkach. Ja ciągle jeszcze myślę, gdzie je ostatecznie ulokuję. 




Mam nadzieję, że choć trochę was zainspirowałam i znajdzie się ktoś, kto skorzysta z mojego kursu. Jeżeli podoba wam się mój kurs i wykonacie girlandę na jego podstawie, proszę o podanie u siebie na blogu/galerii linka do mojego posta z tym DIY. Zapraszam także do chwalenia się w komentarzach pod tym postem waszymi girlandami.

Pozdrawiam ciepło i słonecznie wszystkich zaglądających :)

Girlandy zgłaszam na wyzwanie:
CraftBar - wiosna z jajem
Project Prezent - w kształcie jajka
Dream Craft - Wielkanoc

24 komentarze :

  1. świetne girlandy, super ozdoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna interpetacja wiosny z jajem. Dziękuję za udział w wyzwaniu dla CraftBaru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie! Bardzo ładna ozdoba! Miło mi, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna girlanda, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)
    Uwielbiam ręcznie robione ozdoby.
    Girlandy są bardzo pomysłowe:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł. Prosty a jaki efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze nawet kurs.... wow! Super. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Girlanda jest super!!! Gratuluję wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. proste a jakie efektowne i to co lubię ścinkowo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i oryginalna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna praca :) Dziękuję za udział w wielkanocnym wyzwaniu Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka