czwartek, 5 marca 2015

Amelia w wydaniu Małej Mi


W Art-Piaskownicy luty był miesiącem filmowym. Natomiast lutowa edycja FotoLIFTU dotyczyła filmu "Amelia", który uwielbiam, więc musiałam koniecznie spróbować szczęścia w wyzwaniu. Z pomocą przyszła mi moja Mała Mi, która zagrała małą Amelię doskonale ;)
Wyzwanie polegało na przedstawieniu liftu jednego dowolnego zdjęcia z moodboardu. Mała Mi zapozowała z kolorowymi gumeczkami do włosów ;)
 I jak wam się podoba moja Amelia :) ?

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/02/foto-lift-miesiac-z-filmem.html

Chciałam Wam się jeszcze pochwalić wielką zmianą, jaka nastąpiła na moim blogu z okazji zbliżającej się wiosny. Aktualnie znajdziecie mnie na nowej domenie www.angi-style.pl :) W zmianie tej pomogła mi Karolina oraz moja determinacja i liczne inne porady znalezione w internecie. Oczywiście ciągle blog jest na platformie bloggera, więc stara domena blogspot.com funkcjonuje.

A wiosnę ostatnimi dniami przywołuję jeszcze w taki sposób, klejąc, zagniatając, wycinając.... :


Dziękuję Wam bardzo za zostawione komentarze i pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy :

  1. Mała Mi jako Amelia jest cuuuuudowna!!! A kwiatki super :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaa rozkosz :D cudna focie - dziękuję za udział w wyzwaniu AP :) Ki

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka