środa, 11 marca 2015

Ażurowe jaja


Kartkowanie wielkanocne czas zacząć :)


Kilka prac wielkanocnych już za mną. Czekają cierpliwie na publikację. I muszę wam powiedzieć, że w tym roku jakoś lepiej mi idzie tworzenie kartek wielkanocnych niż bożonarodzeniowych. Chyba ostatnio zdecydowanie bliżej mi do kwiatów, listków i energetycznych barw.
Dzisiejsze kartki są raczej skromne. Ich główną ozdobą są ażurowe jaja z EkoDeco, oraz kwiaty, które wyszły spod moich łapek. Do prac, w tym także to zrobienia kwiatków, użyłam różnych papierów z UHK. Bardzo mi przypasowały te kolekcje do klimatu wielkanocnego i już nawet kolejny rzut kartek świątecznych powstał na ich bazie. Zapraszam do oglądania :)





 Jajo w odcieniach złota zgłaszam na wyzwanie wielkanocne na Crafty Moly 











pozdrawiam Was cieplutko i wiosennie :)

12 komentarzy :

  1. Piękna w swej prostocie!
    Zapraszamy na naszego bloga kreacje.naszegagatki.pl oraz na karteczkową rozdawajkę https://www.facebook.com/naszegagatkipl

    OdpowiedzUsuń
  2. O prosze jakie sliczne jaja :) , a ja ostatnio tylko papierki z kata w kat przekladam i jakos ciezko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, proste i eleganckie :))). A ja tylko wyjmuję papiery i przydasie, popatrzę i chowam :(. Wena poszła na wagary :(((.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widzę na blogu, że już jednak wróciła ;)

      Usuń
  4. Świetna praca . Dziękujemy za udział w Wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. klimatyczne, choć kwiatek mi sie z poinsencją kojarzy... :-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, może i tak ;) Ale u mnie w zeszłym roku poinsencje w domu kwitły od grudnia aż do końca świąt wielkanocnych właśnie ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka