środa, 18 marca 2015

Będą z tego kurczaki....


Uwiłam sporą porcję gniazdek. Jaja już w każdym są, więc może i coś z tego będzie ? ;)


Do uwicia wiosennych gniazdek zainspirowała mnie Ladybug. Początkowo miałam problem ze zdobyciem jaj. Ale jak już w końcu dorwałam całą paczę plamiastych jajec, to z rozpędu powstała porcja sześciu wielkanocnych gniazdkowych karteczek. Użyłam tutaj totalny miks papierów i serwetek w owocowych barwach. W kwiatach, które początkowo miały być żonkilami, ale stworzyłam coś nieżonkilowatego, ograniczyłam się do intensywnej żółci i pomarańczu. Kartki są mega wiosenne i bardzo energetyczne. Myślę, że ładują pozytywną świąteczno - wiosenną atmosferą.





Karteczkę z pierwszego zdjęcia, z pomarańczowym kwiatem, zgłaszam na wyzwanie:


Pozdrawiam was ciepło i słonecznie :)

17 komentarzy :

  1. Nooo i są wreszcie jajcowe gniazdka :). Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się rozpędziłam, że chyba więcej ich będzie ;)

      Usuń
  2. Piękne świąteczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw gniazdek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne gniazdka!!! Mnie też spodobało się robienie gniazdek i teraz wpycham je prawie na każdą kartkę :))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Twoje kartki są prześliczne, bardzo pomysłowe.
    Będę zaglądać częściej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wpadłaś do mnie i zapraszam do rozgoszczenia się :)

      Usuń
  6. cudne :)
    tak sobie marzę o pięknej kartce na 50 lat mojego kuzyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się odezwać na maila lub w inny sposób w sprawie zamówienia, bo nawet nie wiem, kto pisze ;)

      Usuń
  7. no wzięła i rąbnęła kukułce! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty rozpowiadasz w cyberprzestrzeni, że ja jaja kradnę :P

      Usuń
  8. Piękne kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kartki, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka