piątek, 13 marca 2015

Kratki, paski, zawijaski


Kolejna porcja jajecznicowa ;)

Tym razem zestaw składa się z sześciu jajecznych kartek ozdobionych kwiatami własnej produkcji. Do wykonania całego kompletu wykorzystałam TEN bloczek papierów zakupionych w Tk Maxx. Niesamowicie mi się podoba ta paleta kolorystyczna. Początkowo wydawało mi się, że tylko w mroźnych zimowych pracach się sprawdzi. Ale później doszłam do wniosku, że w końcu Wielkanoc to takie też po trochu pożegnanie zimy, więc paleta kolorów z tej kolekcji papierów jak znalazł pasuje na świąteczne kartki.

 





Pozdrawiam wiosennie!

 Angi

13 komentarzy :

  1. Oooo alez jajecznie :) Nie wiedzialam ze w TK Maxx`ie sprzedaja papiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga sprzedają właśnie i to w dużych bloczkach opłacalnych finansowo. Tylko nie zawsze są, nie w każdym sklepie i wszędzie inne ;)

      Usuń
    2. To kiedyś przy okazji z ciekawości zajrze :)

      Usuń
  2. Super kartki!!! Fantastyczny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobało mmi się Twoje połączenie kolorystyczne! Dziękuję, że zatrzymałas się u mnie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię dziś na wyniki losowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie narzekaj, troche tych karteczek powstało!
    ja tam zastrajkowałam na całego ;-/

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka