piątek, 30 września 2016

Smacznego w gościnie


Spotkał mnie ogromny zaszczyt i zostałam zaproszona do Klubu Twórczych Mam w odwiedziny. Miałam okazję przedstawić swoją twórczość oraz zaproponować kolejne wyzwanie.
Szukając pomysłu, przegladałam swoje prace i odkryłam, że zadziwiająco często moje tworzenie kręci się wokół ... jedzenia. Dlatego też wymyśliłam taki o to temat:





Bo ja to w ogóle jestem straszny łasuch, ale taki wiecznie na diecie :D Dlatego też w ramach inspiracji przygotowałam zupełnie nietucząca babeczkę z ogromna porcja bitej śmietany. Praca przybrała formę taga, który może funkcjonować jako karteczka, bądź też być bilecikiem do słodkiego prezentu. W pracy wykorzystałam pszczółkowe papiery i drewnianą muffinkę Eko - Deco






Gorąco zapraszam was na moje wyzwanie w Klubie Twórczych Mam. Po szczegóły zapraszam was TUTAJ.

Pozdrawiam serdecznie!

Angi

2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka