sobota, 24 września 2016

Serduszka z podziękowaniami


Niedawno moja Mała Mi kończyła edukację żłobkową. Zamknęliśmy za sobą bardzo ważny, 3 letni okres. Ciężko było się rozstawać, ale czas biegnie i pora iść dalej ...  

Panuje niestety przekonanie, że żłobek to samo zło. Ja sama zawsze marzyłam, że jak będę miała dzieciątko, to będę z nim siedziała w domu jak długo się da. Życie pisze jednak różne scenariusze i Mała Mi poszła już do żłobka jak skończyła siedem miesięcy. I mimo wielu emocji, jakie nami targały na początku, dziś, z perspektywy czasu, wiem, że to był bardzo dobry czas dla mojego dziecka. I naprawdę nie jestem w stanie podać żadnych minusów takiego rozwiązania w opiece nad dzieckiem. Zdaję sobie sprawę, że to kwestia placówki (i tu polecam zdecydowanie publiczne) oraz oczywiście mojej Małej. Może akurat w tej dziedzinie życia miałam wyjątkowe szczęście ;)
W podziękowaniu dla wszystkich "cioć" w żłobeczku i dyrekcji, powstały takie o to pamiątkowe serduszka. Serca wykonałam na drewnianych bazach EKO-DECO.  Bazy obkleiłam papierami Rapakivi z obu stron. Z jednej strony jest napis dziękuję i zdjęcie, natomiast z tyłu umieściłam życzenia.  Serduszka mają opcję zawieszenia. Myślę, że w takiej formie będą stanowić super pamiątkę na długie lata.





 Praca powstała w ramach mojej inspiracji dla bloga Eko - Deco, gdzie was serdecznie zapraszam. Wśród moich serduszek są serca w kratkę więc posyłam je na wyzwanie do Skarbnicy Pomysłów.
 
Pozdrawiam słonecznie :)

13 komentarzy :

  1. To bardzo miły gest :* i do tego piękny i pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  2. super serduszka!
    Pisałam ponownie w sprawie odbioru nagrody za wygraną w wyzwaniu Klubu Twórczyc Mam. Czy moge prosić o przekazanie adresu pocztowego dla sponsora na moja skrzynke? Mój mail osobisty: EllaZajac@interia.pl lub mail Klubu Tworczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka, będą piekna pamiatką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno miałyście tez szczęście do "cioć", poprostu trafiły sie osoby z sercem do dzieci!
    brawo dla nich!
    a Mała Mi przynajmniej nie będzie miała traumy jak to się niestety czasami zdarza

    Oby więcej takich żłobków.

    A ciociom za wielkie serducha należy się podziękowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Mi zyskała tu najwięcej. To jednak jest szczęśliwe dziecko :)

      Usuń
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne sa te serduszka, uwielbiam takie pamiątkowe podziękowania a Mi wpasowala sie w nie bezbłędnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze serduszka!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka