czwartek, 22 września 2016

Ciemna strona Mocy


A co jeśli fantazja zamawiającego jest szeroka jak odległa galaktyka? Angi Style nawet takie pomysły nie są w stanie znokautować. Staję do tej gwiezdnej wojny i uruchamiając moje pokłady mocy i fantazji, oraz pilnując, by jednak nie przejść na ciemną stronę Mocy, tworzę... Mrocznie, ale jednak z uśmiechem :)


Adresat po prostu nie mógł dostać innej kartki urodzinowej, jak tylko z motywem Gwiezdnych Wojen, a raczej konkretnie - z Darth Vader`em. No ale skoro mowa jednak mimo wszystko o urodzinach i imprezie, to i  Anakin Skywalker musiał przyjść na imprezę w odpowiednim stroju...
Tworzenie maski Vadera to było jednak spore wyzwanie konstrukcyjne. Bo niby tylko czarna maska, ale jednak bardzo przestrzenna. Klejąc i malując sporo warstw, myślę, że udało mi się zachować te naturalne wypukłości, a jednocześnie nie stracić mrocznego i bardzo tajemniczego charakteru. Za to czapeczka urodzinowa to juz mega błyszczący i kolorowy gadżet. Ale za to dałam tutaj możliwość jej zdjęcia, gdyby jednak Vader chciał powrócić na swoją ciemną stronę Mocy ;)






Mojego Lorda Vadera posyłam na wyzwania:





Przestrzennie - Fabryka Weny (trochę się napracowałam, by stworzyć wrażenie przestrzennej maski Lorda Wadera.  Warstw i zużytych kosteczek 3d jest tu masa. No a odległa galaktyka to już w ogóle nieskończona przestrzeń ;) )




12 komentarzy :

  1. Rewelacyjna praca, genialnie oddałaś Vadera, a czapeczka urodzinowa bardzo mu pasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna praca , potwierdzam ..... JEstem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka ,jubilat z pewnością był zachwycony !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy!! W imieniu całego zespołu Fabryki Weny dziękuję za udział w przestrzennym wyzwaniu i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można się przestraszyć ;) Świetna kartka, Vader jak żywy! Dzięki za zabawę w ostatnim wyzwaniu Craftowego Ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  6. toć mówiłam: strach się bać! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za tak życzliwe przyjęcie tej ... nieżyczliwej postaci Lorda Vadera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja! jaki świetny pomysł... podziwiam tak szczegółowe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i świetne wykonanie!
    Dziękuję za udział w męskim wyzwaniu AltairArt, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA!!!!
    Ucieszy na pewno fana Star Wars :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna!!!
    Dziękuję za udział w męskim wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka