poniedziałek, 26 września 2016

Neonowo


                Proponuję wam dziś coś mega energetycznego i intensywnego w barwach. Prawda, że doskonale pobudza ?


Na blogu Art - Piaskownica ruszyło właśnie nowe kolorowe wyzwanie. Tym razem stawiamy na kolory neonowe. Żywe, energetyczne, "rażące" po oczach ;) W ramach mojej inspiracji, stworzyłam dla was neonową kartkę. Do wykonania tak jaskrawego tła posłużyły mi  .... biurowe karteczki indeksujące. Taki podkład nie potrzebował już przesytu dodatków. Postawiłam tutaj na delikatne motylki i czarne wykończenie w postaci napisu i stemplowanej ramki.




Myślę, że moja paca jest soczysto owocowa więc zgłaszam ją na wyzwanie essy - floresy.

 

Pozdrawiam was mocno energetycznie :)


6 komentarzy :

  1. Solidna dawka energii tkwi w tym przedmiocie! Wyjatkowo pozytywny przekaz. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale kolorowo i energetycznie!!! I wielki plus na pomysł z wykorzystaniem kolorowych karteczek! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest moc! Dziękuję za za udział w wyzwaniu Essy-floresy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest energia, jest moc. Cudna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT Natalia - Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze zgadłam, że takie kolory mogą mieć tylko karteczki biurowe! Świetny pomysł! Tak zdecydowanie pobudza! Szczególnie w taki szary i ciemny dzień jak dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka