czwartek, 1 września 2016

Powrót do szkoły


Nie będzie to oryginalny początek posta na dzisiejszy dzień. Bo z racji daty napisać muszę - wakacje, wakacje i po wakacjach. Czas do szkoły :)

Na blogu Eko - Deco ruszyło nowe wyzwanie "Witaj szkoło". W ramach inspiracji stworzyłam zakłądkę do książki, która myśloe doskonale rozweseli tak nudne czasami lektury szkolne ;) Tekturka książka oraz balonik pochodzą ze sklepiku Eko - Deco. Natomiast papiery i grafiki to Mgiczna Kartka. 



Zapraszam was gorąco na wyzwanie Eko - Deco. 
Ja moją zakładkę posyłam na wyzwanie - 123scrapujTy - Szkolne podboje czas zacząć


Pozdrawiam !

Angi


3 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka