sobota, 3 września 2016

Elegancko na ślub


Wraz z nastaniem nowego miesiąca, w sklepiku Craft Style pojawił się nowy produkt miesiąca do nabycia w promocyjnej cenie. Tym razem jest to bogaty tekturkowy ornament.

U mnie znalazł on idealne miejsce na ślubnej kartce. Praca jest stonowana, nieprzesadzona w dodatkach, ale jednocześnie bardzo elegancka. Prócz pomalowanego na biało ornamentu, główną ozdobą są tutaj  brokatowe srebrne serca, które umieściłam na pierzynce z gazy. 




Inspiracje wszystkich dziewczyn z DT Craft Style z powyższą tekturką możecie zobaczyć na blogu. I oczywiście zapraszam na zakupy ;)


4 komentarze :

  1. Interesująca i ładna, super pamiątka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej mnie ujęła kolorystyka jakby "brudna" i to jej największy urok ... no i papierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba to określenie - brudna kolorystyka ;) W sumie na takim efekcie mi zależało ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka