czwartek, 15 września 2016

Matrioszkowe bingo


Na blogu scrap - ścinek pojawiło się mega pozytywne, bo matrioszkowe, wyzwanie. Specjalnie na to wyzwanie powstała taka o to karteczka.

Praca miała się opierać na bingo. Wybrałam linię: matrioszka, ścinki - falbanki, koronki - gaza. W pracy wykorzystałam kolekcje Bee Scrap. Pszczółkowy jest także napis. Tło pod matrioszkami powstało na podstawie TEGO  kursu.




Pozdrawiam ciepło i matrioszkowo :)

Angi


EDIT: Ja to taka zakręcona jestem, że ten post, napisany kilka dni temu, zaplanowałam na dziś zamiast na wczoraj  ... Tak więc na wspomniane wyżej matrioszkowe wyzwanie w scrap-ścinkach już się nie załapałam. 

7 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka