środa, 30 listopada 2016

Zasypane Franie


Na blogu jeszcze się wam nie chwaliłam ... :) Od jakiegoś czasu możecie nabyć w sklepie Craft Style  stempelki, które powstały według moich projektów. A wkrótce pojawią się także inne produkty, które powstały według moich wzorów. Bardzo się cieszę z tej nowej twórczej roli. Mam nadzieję, że moje projekty przypadną wam do gustu. Ja dzisiaj chciałam wam przedstawić jeden z nich - sówkę Franię w czapce mikołajowej. Stworzyłam dwie świąteczne kartki, gdzie umieściłam pokolorowane markerami sówki w tzw shaker boxach. Dość intensywnie obsypałam je błyszczącymi różnorodnymi drobinkami. Wydaje mi się, że mimo wszystko sówki są bardzo zadowolone. Popatrzcie tylko ... 







Zapraszam was gorąco na zakupy do Craft Style i na blog firmowy, gdzie znajdziecie pełną listę użytych produktów. 
 
Pozdrawiam ciepło!
 
 


4 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka