poniedziałek, 7 listopada 2016

Trochę wiosny



U mnie na blogu ostatnio zima, śnieg, święta ... i dlatego pilnuję by co jakiś czas odrobina wiosny się pojawiła. Nie chcę przecież, by mój blog całkiem zamarzł.
Tym razem wiosnę wplotłam w najnowszą CARDmapkę, jaką proponujemy wam w Art - Piaskownicy. Moja propozycja to lekka, pastelowa i przede wszystkim kwiatowa kartka, która z powodzeniem może być zarówno kartką urodzinowo/imieninową jak również ślubnym karnetem.




Mapka, z którą pracowałam, prezentuje się tak: 


Zapraszam was gorąco na nasze mapkowe wyzwanie Art - Piaskownicy. Pozdrawiam serdecznie!


5 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka