środa, 9 listopada 2016

Szaro mi


Na blogu Eko - Deco ruszyło nowe, szare wyzwanie. Czyli coś z pogranicza jesiennej szarugi i srebrzystej zbliżającej się zimy.
Jaką pracę stworzycie zależy od was. Ja wykonałam swój pierwszy w życiu łapacz snów w wersji kartkowej oczywiście. Powstał on z tekturkowych elementów. Dołożyłam sznurki i koraliki, które przełamują te szarości i dodają pozytywnego wrażenia.






Kartkę posyłam na wyzwanie na blogu przyda się - serwetka
 
 Pozdrawiam serdecznie!

Angi


6 komentarzy :

  1. Super wyglada z tymi koralikami 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie się prezentuje, koraliki pasują idealnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kartka, bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wymyśliłaś :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. Miałam na myśli wyzwanie Przyda Się. Rozpędziłam się. Przepraszam za pomyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham szarości! <3 Piękna kartka, bardzo pomysłowa.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-sie.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka