piątek, 18 listopada 2016

Poinsecje DIY


Sezon tworzenia kartek świątecznych trwa więc i ja z taką pracą do was przybywam. Jednak tym razem mam dla was coś jeszcze - prosty kursik jak stworzyć własne poinsecje do wykorzystania w waszych pracach.
Oczywiście wiem, że takich kursów w sieci znajdziecie sporo. Jednak większość zakłada posiadanie maszynki do wykrojników. Ja takowej nie posiadam, dlatego staram się wykorzystywać to co mam. Dziś pierwsze skrzypce zagrał mały niepozorny stempelek...

Zapraszam was na mój tutorial, który opracowałam specjalnie dla Craft Style

POINSECJA - DIY

Potrzebne wam będą:
3. Dowolny tusz, u mnie brązowy
5. Mikrokulki na środeczki kwiatków
6. Narzędzie do wytłaczania
7. klej, nożyczki
8. Skrawki dowolnego papieru


Na jednego kwiatka potrzebujemy odbić stemplem i wyciąć 10 listków w kolorze i 5 listków zielonych. 
Dodatkowo z dowolnego papieru należy wyciąć jedno małe kółeczko.


Wycięte listki wytłaczamy (wygniatamy). Przy czym 5 listków wytłaczamy po prawej stronie,
5 po lewej, natomiast listki zielone pozostawiamy proste.


Wycięte kółeczko smarujemy obficie klejem.
Przyklejamy pierwszą warstwę - zielonych listków. Należy je przykleić tak, by się nie stykały ze sobą i były lekko rozsunięte.



Teraz bierzemy warstwę listków wygiętych do góry. 
Dajemy ponownie kleju i przyklejamy kolejne 5 listków, nieco bliżej siebie niż poprzednie.


Ponownie smarujemy klejem i przyklejamy ostatnie 5 listków, tych wytłoczonych w dół.
Gdy kwiatki trochę podeschną, za pomocą naszego narzędzia do wytłaczania wgniatamy środek kwiatków
by jeszcze bardziej unieść listki do góry.

Następnie nakładamy ponownie klej, tym razem do samego środka i wysypujemy mikrokuleczki.
Jak całość wyschnie, zsypujemy nadmiar kuleczek. 


Moja produkcja prezentuje się tak :)


A tak gotowy kwiatek prezentuje się na kartce:



Koniecznie pochwalcie się swoimi kwiatami, które powstały na podstawie mojego kursu. Zostawcie link tutaj w komentarzu, a na pewno do was wpadnę ;)

Pozdrawiam ciepło!

5 komentarzy :

  1. świetny kursik dziękuje :), kwiatki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy kursik. Właśnie tez myślałam, żeby wykorzystać inny listek (bo cloe niestety nie posiadam) w podobny sposób. Na tej samej zasadzie co poinsecje z listkowego dziurkacza, no nie? Dzięki za podpowiedz jak wytłoczyć kwiatki 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kwiatek. Dzięki za tutorial.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka